Salı, Eylül 21

Okulunu Sevmek İçin Sebebi Olanlar Var


Sizi bilmem ama benim okulumdan nefret etmek için onlarca sebebim var. İlk okuldaki o değişmez 8 senelik arkadaşlıklardan sonra, bir sene bir lise bir sene başka bir lise göçebeliği sanırım bünyeme ters kaçtı. 9. sınıfımı Beyoğlu İto And. Meslek'te okudum. Sonra amaçladığım mesleki liseye geçecektim aklımca ama benim aklımla Milli Eğitimin sevgili değişimleri uyuşmadı. Ben de düz liseye geçtim. Sevgili Sabit Büyükbayrak Lisesi. Ne de özelimsi dimi. Ve abartmıyorum. Eğer bu okula 10. sınıfta geldiyseniz ve boşnak değilseniz bu okulu sevmek için sebep bulamıyorsunuz.
Okulumuz boydan boya boşnak istilasında, zat-ı hallerinin aileler hatta aşiretler olarak mevcut oldukları bir okul. İnsanların %80'i sana tepenten bakıyor, %70'i zengin, %90'ının okulda bir aşireti var. :d Okulda yürürken kızların gözleriyle derecelendirmeleri ile karşı karşıyasınız. Korkunç. Kavga etme isteğini en körükleyecek okuldur muhtemelen ama bizim okulda bir kavga şu şekilde olur. Biriyle ağız dalaşına girersin dersin gel kırayım ağzını yüzünü bi. Kız şu şekilde gelir. :D "Meraba bu da benim amcaoğlum,bu amcakızı,bu kuzen, bu uzaktan akraba daha bende anlamadım nerden, bu dayımın kızı, bu..." Gözlerimle gördüm o yüzden bu saçmalığa da bulaşmaya niyetlenmiyorum. Çok komik .d
Herneyse artık 11'im. Belki bu sene bulurum. Pollyannacılıktan vazgeçmiyorum. Ah neden gecenin 00:12'sinde okuldan bahsettiysem. Herneyse sizlere, tatlı okul günleri.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder