Perşembe, Eylül 30

Kararsızlıklar Maratonu




Şimdi.

Normalde blogumu fotoğraf paylaşmak için açmış olsam da yazı yazmayı çok sevdiğimden kendimi tutamıyorum. Blog kadar konu yelpazesi geniş bir mekanda insan saçmalamadan edemiyor açıkçası. Yine de bu zamana kadar kendimi tuttum en azından bir konu hakkında yazayım diye (bkz. sbb,film) Ama şimdi en azından canım bu denli saçmalamak isterken kendi blogumu kullanmam en mantıklı durum olacak. .d

Şu sıralar ruh halim o kadar değişken ki şarkı seçerken bile zorlanıyorum. Geçirdiğimiz bi kazadan beridir minibüs, otobüs ya da yol üstünde giden tekerli her türlü aracın içinde kulaklıklarım kulağımda olmadan oturamaz oldum. Onlar olmadığı zaman aşırı derecede gergin oluyorum. Artık arabaların şerit değiştirmelerini seyredip kendi kendime kaza teorileri kuruyorum. Şimdi bu siyah opel bu wolsu sollamaya kalkarsa sonra bu da gaza basar o da ordan bi sola kırdımı kafa kafaya girerler valla modunda yolculuk yapıyorum. Gergin ki ne gergin yani asfasdsd.
Okula giderken yine minibüse binip kulaklıklarımı taktığımda ikinci bi kavgam da böyle başladı işte. Şarkı seçip bitmeden değiştirmeler, çok yavaş olan şarkıyı çok yavaş diye, çok hareketli olan şarkıyı çok hareketli diye değiştirmeceler falan. Kısacası telefon benden ben telefondan bıktık. Daha ne kadar sürer bu kararsızlık hali bilmem.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder