Perşembe, Ekim 14

Sonunda!

Karar verdim. Bunu istiyorum.
İlk gördüğümde o en üstteki love çekmişti zaten ama altın rengi diye yanaşmamıştım. Ve o ortadaki hoşlaşmadığım türden bir yüzük. Ama son gittiğimde parmağımda denedim. Üçü birlikte hoş duruyorlar. Belki arada ortalarındakini takmam. Bilmiyorum, ama çok güzel. Demek ki neymiş. Para biriktirmeye başlıyormuşuz.
  Ve uzun zamandır istediğim birşeyi de adam akıllı arayınca buldum. En yakın zamanda bir tanede ondan alacağım. Bunu muhtemelen anneme yamarım, şansım olursa. .d Neyse ki bu zamana kadar para biriktirme konusunda pek problem yaşamamışımdır. Ama bu aralar miğdem hiç durmuyor, ona bir kilit takmam gerek. =D

2 yorum:

  1. Altın rengi falan ama üçlü süper durmuş valla, bayıldım! Ve evet, midene sahip çık hatta beraber çıkalım bu aralar mide fesatı falan geçirebilme ihtimalim var :) !

    YanıtlaSil
  2. Benim de aynen! Sürekli fastfood yiyorum ve acayip saçma sapan şeylere para saçıyorum.
    Yüzüğü beğenmene sevindim. O en üstteki tek olsa da alırdım heralde, çok hoşuma gitti. :)

    YanıtlaSil